Використовуючи наш сайт, ви погоджуєтесь з нашою Політикою конфіденційності та приймаєте Умови використання сайту.
Прийняти
Фонд сприяння демократіїФонд сприяння демократіїФонд сприяння демократії
  • Головна
  • Про нас
  • Проєкти
  • Підтримка і звітність
Читання: Interfax-Ukraine: TikTok стає ключовим інструментом російських інформаційно-психологічних атак проти мобілізації
Поширити
Font ResizerAa
Фонд сприяння демократіїФонд сприяння демократії
Font ResizerAa
  • Головна
  • Про нас
  • Проєкти
  • Підтримка і звітність
пошук
  • Головна
  • Про нас
  • Проєкти
  • Підтримка і звітність
Слідкувати за нами
©2019 Фонд сприяння демократії
InfoLight.UAMedia about usЗМІ про нас

Interfax-Ukraine: TikTok стає ключовим інструментом російських інформаційно-психологічних атак проти мобілізації

Останні оновлення: 07.11.2025 11:18
Холіна Марія
Поширити
2 Хв на читання
Foto:Kolodiy

Платформа TikTok дедалі активніше використовується в межах російських інформаційно-психологічних операцій для поширення наративів, спрямованих проти мобілізації. Через вірусність контенту та величезний вплив на молодь такі матеріали швидко змінюють суспільні настрої.

Про це Interfax-Ukraine повідомляє у своєму матеріалі, де наводить дані нашого дослідження впливу дезінформації на мобілізаційні процеси в Україні, проведеного аналітичною групою InfoLight.UA.

Керівник групи Юрій Гончаренко зазначив, що з травня 2022 року InfoLight.UA системно відстежує такі впливи у співпраці з відповідними структурами сектору безпеки та оборони. Із кінця 2022 року в роботі застосовуються рішення на основі штучного інтелекту.

Політолог Андрій Миселюк наголосив, що основне завдання російських ІПСО — послабити єдність українського суспільства в протидії агресії та посіяти сумніви у досяжності цілей України у війні.

Експерти звертають увагу, що TikTok потребує навіть більшої уваги та регуляції, ніж Telegram, через надзвичайно швидке поширення маніпулятивного контенту.

За даними InfoLight.UA, дослідження складається з двох етапів — якісного та кількісного. Наразі презентовано результати першої хвилі, що базуються на глибинних інтерв’ю з представниками ключових груп: українськими чоловіками-біженцями за кордоном та чоловіками в Україні — військовими, тими, хто очікує на мобілізацію, і тими, хто її уникає.

Другий етап — кількісне опитування — буде завершено приблизно за місяць. Він дозволить узагальнити отримані якісні дані та зробити статистично обґрунтовані висновки.

Пов’язано

Міткимобілізаціяросіятіктокукраїна
Поділитися цією статтею
Facebook Whatsapp Whatsapp Telegram Email Копіювати посилання Друкувати
Коментарів немає Коментарів немає

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Наші новини:

Досвід InfoLight.UA у протидії російській дезінформації
InfoLight.UA InfoLight.UA Media about us ЗМІ про нас
#ШоТам про новий проєкт InfoLight.UA для українських медіа
InfoLight.UA InfoLight.UA Media about us Діяльність ЗМІ про нас
Стартував новий етап дослідження “Повернення”: вивчаємо досвід українців за кордоном
Анонси Важливе Повернення
InfoLight.UA провів тренінги з протидії дезінформації для депутатів різних рівнів та активістів харківського осередку партії “Слуга Народу”
InfoLight.UA InfoLight.UA

Ми в медіа:

Як TikTok вплинув на вибори в Румунії: РБК-Україна та дослідження Infolight
InfoLight.UA Media about us ЗМІ про нас
Фото: «Інтерфакс-Україна»
Interfax-Ukraine: Корупція у військкоматах лишається головним фактором, що демотивує мобілізацію
InfoLight.UA Media about us ЗМІ про нас
InfoLight.UA зафіксувала вихід шоу Карлсона на Россия 24 ще у 2023 році
InfoLight.UA Media about us ЗМІ про нас
Чому атаки на ТЦК працюють на РФ та російську пропаганду
Media about us ЗМІ про нас
Фонд сприяння демократіїФонд сприяння демократії
Слідкувати за нами
Copyright © 2019 Фонд сприяння демократії Наші Політика конфіденційності,  Умови використання сайту
  • Головна
  • Про нас
  • Проєкти
  • Підтримка і звітність
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Забули Ваш пароль?